Var är stormen?

Den långa dagen tog ut sin rätt imorse. Otroligt segt att gå upp och när jag tittade ut, så regnade det. Men stormen lyste med sin frånvaro. Som sagt, jag var aldrig orolig. Nu börjar till och med solen att titta fram. Har avverkat mina lektioner och nu är det planering som gäller.

Ikväll ska jag och några till äta på La Pampas Stekhus. Har aldrig ätit där förr, så det ska bli spännande. Vi ska även se på World trade center på bio. Det var inte jag som bestämde, men får böja mig inför majoriteten. Men det ska bli skönt. Bara vetskapen om att man snart har en veckas ledighet är väldigt upplyftande.

Kommentarer
Postat av: M.

Trevlig helg grabben!

Själv ska jag ner till stormens mitt! Helsingborg nästa! Men hörs efter helgen kanske!

2006-10-27 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback