Tagit över min kropp

Man går som en gammal gubbe. Man rör sig som en gammal gubbe och man har lika ståtlig hållning som en ja ni vet vad. Träningsvärken har tagit över min kropp och jag ställer nog in träningen idag, men imorgon ska jag kötta på no matter what.

Igår kollade jag på den kritikerrosade serien Entourage på svt igår. Den har gått ett tag på Canal+, men jag är dålig på att följa serier där och har den kanalen mest för fotbollens skull. Den var inte sådär superbra tyckte jag. Lite stela skådisar. Men tydligen ska de bli varma i kläderna och serien ska bara bli bättre och bättre, så jag ska ge den en rejäl chans.

Nu ska jag försöka ta mig till lektionen. Måste gå ett par minuter tidigare om jag ska komma i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback