Tagit fart igen

Lyckades komma ur spelets grepp och vara en samhällsnyttig medborgare. Det var inte lätt, men det gick. Idag har jag mest skrivit massa omdömen och planerat. Så ska jag fortsätta också. Har äntligen bokat klipptid, så nu ska en del av burret bort.

Förresten, tycker att det är så skönt att fångarna på Prison Break har tagit sig ut. Nu blir det lite fart på serien. För att det var väldigt stiltje ett långt tag innan dem bröt ut. Nästan så att man tappade intresset helt. Men nu sitter man på nålar igen. Bra det. Fast lite jobbigt att den sänds så sent. Vi knegare behöver sova!


Kommentarer
Postat av: Jase

Dels finns den att ladda ner (fy nu uppmuntrar jag till lagbrott) dels kan man spela in den på videon/dvd-hårddisken.
Allt för att knegare ska kunna knega.

2006-10-17 @ 12:10:26
Postat av: J

Du kan ju spela in den på din DVD-spelare. o Se den dagen efter på lite mer barnvänlig tid :)

2006-10-17 @ 12:49:11
Postat av: linlin

Ajdå - nu fastnade jag också. Det var lagomt tankekrävand för min sömniga hjärna. Kul att se bloggande lärare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback