Sedvanlig fredagssiesta

De senaste fyra-fem veckorna har det varit likadant och börjar utmynna till en tradition. Jag jobbar som vanligt, efter jobbet drar jag till gymet och tränar arslet av mig. Hem och käkar några mackor. Därefter slocknar jag som en klubbad oxe i soffan och sover bort några timmar.

Vaknar lite yrvaket och i hjärnan rullar upp en massa saker som jag måste fixa.

Äta.
Duscha.
Kläder.
Packa inför helgen.

Och det är det jag håller på med nu. Första punkten. Det är riktigt skönt att bara slockna på eftermiddagen. Brukar undvika det om jag måste sova tidigt på kvällen. Blir så svårt att sova annars och jag ägnar mest åt att rulla runt i sängen av ångest över att jag inte kan sova och det är bara fem timmar kvar innan jag ska upp. 

Ikväll blir det poker med grabbarna. Har gått hyfsat bra dem senaste gångerna jag har spelat med dem. Får se om flytet ligger kvar. Siestan gör ju att jag iallafall kommer att vara skärpt. Imorgon ska jag iväg till Arboga (Arboga!) och ha styrelsemöte. Ett tag sen jag var med, tog en liten paus därifrån för att samla ihop mig själv och ta dem viktigaste bitarna - mitt liv och mitt jobb. Men nu är jag tillbaks och ska sprida omistligt kunskap inom hörselskadefronten. Iallafall få lite trevligt umgänge, men det vette fan när man ska vara i Arboga. För helvete, Arboga!

Kommentarer
Postat av: Jase

Jag säger det samma. ARBOGA!!!!
Av alla jävla ställen vi kan vara på så...
Nog bäst och passa på att packa ner en massa drickbart så man glömmer var man är :-)

2006-10-20 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback