Memorera utantill

Pokern gick inget bra. Försökte skrämma bort med en all-in som en synade min bluff. Jag var inte så duktig på att bluffa tydligen. Man borde kanske sluta darra som en asplöv nästa gång. Men ändock en mycket trevlig kväll med mycket konventionellt pokerspel. Inga irrationella spelare som spelar helt efter egna regler den här gången.

Kom på nu ikväll att jag har gömt att viktiga papper för helgen på jobbet. Efter att ha gett mig själv några bitchslaps, så har jag suttit här en stund och läst genom alla mailen och bifogade filer.

Ingen match att memorera 8 bifogade dokument med lite whisky i sig.

Kommentarer
Postat av: J

Vem vann?

2006-10-21 @ 09:05:59
Postat av: Madzia

haha... nej, gick det bra med memoreringen då? o Arboga-mötet var väl inte så farligt i slutändan!?:P

2006-10-22 @ 20:12:13
Postat av: Tobbe

Värden vann.

Memoreringen gick hyfsat. Arboga-mötet var farligt. Eller beror på hur man ser det..... =)

2006-10-22 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback