La Pampa!

Jag förstår inte varför jag inte har upptäckt La Pampa tidigare. Jag har ändå bott i den här stan i över fem år och ofta ätit ute. Men till La Pampa kommer jag garanterat att återvända. Bra mat, prisvärd och ok miljö. Enda kruxet är att den ligger på Väster. Det är ju så långt dit.

Senare efter den bastanta middagen gick vi på bio. Nu var mina förväntningar oerhört låga, så att jag lite positivt överraskad av filmen; World Trade Center. Ja, den var sliskig, men inte så farligt som jag trodde.

Idag har jag varit på möte, slutade tidigare än tänkt, så jag hann med tidig tvättid. Oerhört skönt. Nu slipper man det imorgon lunch, så att man kan sova ut för första gången på två veckor. Till och med packa lugnt och sansat inför kommande resa till Stockholm en hel vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback