Hotfullt mail ger skruv

En lång dag med massa att göra. Äntligen sammanställt färdigt alla omdömen efter att ha skickat ett par hotfulla mail till kolleger som inte hade skickat in.

Det tar skruv om man hotar med att tömma deras lärarfack eller att gömma kaffetermosen för dem.

Lektioner på förmiddagen och sen möte hela eftermiddagen. Hann med lunch inne i stan och en sväng förbi banken. Mötet gick bra. Mest om olika föreläsare vi ska ha och hur mycket vi ska styra. Låter väldigt gäspigt för en utomstående, men för min del tycker jag sånt är kul. Efter mötet hann jag ta fika med M. Riktigt längesen vi sågs, men jävligt trevligt var det. Lätt att prata bort några timmar.

Hemma nu och ska fixa ett par grejer innan jag ska krascha ner till soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback