Hinder är till för att ringa oavbrutet..

Man åker ständigt på hinder när man jobbar som lärare. De hindrar en att utföra sitt jobb på bästa sätt, men likt Susanna Kallur ska jag ta mig över dem obehindrat. Eller i det här fallet oavbrutet ringa till AV-centralen för att fråga dem var fan min film är. Hade beställt filmen På västfronten intet nytt för två veckor sen och skulle ha den här i fredags, men fortfarande har jag inte sett röken av den. 

Har tagit mig i kragen och samlat ihop träningskläder. Nu ska jag återta mitt tränande igen som har legat på sparlåga, eller mer som förkolnad aska, sen april. Måste försöka hålla mig lite och inte tokrusa på vikterna. Börja lugnt de två första veckorna.

Nu måste jag gå och ringa...

Kommentarer
Postat av: Mackan

Till attack mot AV-centralen!!!! Jag stöttar din kamp och jag stöttar dig hur det än går. Hoppas att det inte går samma som MED AIK, missat SM-guld.... HEJA ELFSBORG, HEJA ELFSBORG, HEJA ELFSBORG, HEJA ELFSBORG

2006-10-03 @ 20:12:04
Postat av: Tobbe

Inte lika roligt att heja på Halmstad va???

2006-10-03 @ 20:26:44
Postat av: BigB.

Eller BloVitt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback