Hektisk dag

Oj, vilken hektisk dag det har varit. Först full rulle på dagen med diverse jobb, sen efter ordinarie arbetstid så hjälpte jag till med Halloweenfesten. Hade, med hjälp från en kollega, fixat en mask, men problemet var att masken var lite för stor så jag såg ingenting. Så jag fick köra på min vanliga look istället. Det skrämmer ju ganska bra det också.

Det var full rulle, så mycket att jag nästintill glömde bort tiden. Såg att klockan var kvart i sju, slängde på mig jackan och blåcyklade hem i högsta fart. Var närapå att krocka två gånger. Kom hem ett par minuter i sju, i stort sett när jag klev in så ringde dörrklockan och porttelefonen på samma gång. De måste ha spanat in på mig.

Matchen var en njutning från första stund. Det var bara ett lag på plan. Så skönt! Nu vann ju Elsborg sin match, men har en svår bortamatch mot Helsingborg och vi har GAIS borta på måndag. Vilken drama det kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback