Fast på jobbet

För en halvtimme sen gick min arbetstid ut. Men än sitter jag kvar och tokförbereder fast jag har en veckas ledighet.

Sjukt? Ja.

Problemet är att jag ska vara ledig måndagen efter lovet och vara i Stockholm. Ska delta på ett seminarium och dela med mig mina värdefulla erfarenheter. Hur delaktig jag kommer vara beror helt på hur det går för AIK i slutspurten. För att AIK ska spela mot Malmö FF dagen innan. Och vinner de guld, så tänker fan inte jag åka hem och lägga mig tidigt för att vara "utvilad" inför seminariet... 

Kommentarer
Postat av: Jase

Har du ingen arbetsmoral? Klart du ska sova inför seminariet. *flin*

2006-10-27 @ 23:52:16
Postat av: BigB.

Näej, han har ingen moral överhuvudtaget när detgäller AIK, skrupelfri som alla vi andra gnagare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback