Tv-spelnostalgi!

Syrran och hennes sambo äger någon form av hårdvara som gör att man kan spela alla gamla klassiska Nintendo 8-bitarsspel. Kommer ni ihåg Punch out? En boxningsspel där man jobbade sig uppåt för att till slut möta Mike Tyson. På den tiden fixade jag hela vägen, men av någon anledning var man inte lika duktig som då. Blev knockad redan efter andra omgången. Det måste ha varit något fel på kontrollen. Är helt övertygad om det. Vi hann med att spela hockeyspelet och Pro Wrestling också.

Efter lite hämtmat och öl spelade vi lite fotboll. Tv-spel, inte på riktigt. Var lite ringrostig och är inte så säker om jag kom sist eller näst sist. Iallafall var jag inte bra och åkte hem med sorg. Kom hem sent och dagen efter så har jag smält förlusten och får ta nya tag. Middag med familjen och några öl ute ikväll. Blir en bra uppladdning inför imorgon.

Kommentarer
Postat av: BigB.

nervositeten börjar sprida sig märker jag =) Här med.

Postat av: Johanna

Att ni inte spelade iceclimber, tetris och Super Mario Bros (vilket man klarade på ett liv under sina glansdagar)

2006-11-04 @ 17:21:27
URL: http://typjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback