Stressa fram lite vila

Fortsätter rulla på, fast under andra termer nu. Har tränat snabbt på gymmet och ska äta nånting. Sen måste jag försöka vila upp mig ikväll om jag överhuvudtaget kan hänga med ikväll och inte slockna i första bästa säng. Att kvällens samvaro ska vara hemma hos mig lugnar inte stressnerven precis. Det kanske är lite tarvligt om värden är den första som slocknar. Måste fixa lite också. Undrar om man överhuvudtaget kommer att kunna ligga still en minut den här eftermiddagen?

Kommentarer
Postat av: BigB.

Well, had ejag haft en hel jäkla e.m. på mig å vila hade jag varit på topp ikväll men nu e det ju så att vissa knegare jobbar halvt ihjäl sig, speciellt på fredagar innan de går hem o slappar..Så är du 1e man i sängs ikväll är det märkligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback