Sacha Baron Cohen!!!!!!

Efter Boratfilmen så kände jag att jag måste leta upp dvd-filmer med Sacha Baron Cohen, främst som Ali G som var hans mest populära karaktär. Hittade två stycken från hans serie och beställde hem dem.

Såg den ena idag och flera gånger skrattade jag högt. Han är tammefan kung!

Annars var jag ganska trött när jag kom hem. Bet ihop och tog den där joggingrundan som jag hade bestämt mig för tidigare idag. Skönt att det är fredag imorgon. Bara en morgon till att svära över för att man måste gå upp tidigt och solen lyser med sin frånvaro. Bio imorgon och se på Bond, James Bond.

Kommentarer
Postat av: BigB.

My name is B, BigB. :P

Postat av: oscarH

lite senmefd min kommentar som alltid, men du har väl inte missat Talladega nights, the ballad of bobby jones där SBC har en skön roll

http://www.imdb.com/title/tt0415306/

2006-11-26 @ 22:55:05
Postat av: Tobbe

Såg premiärvisningen. Om det är både Sacha Baron Cohen OCH Will Ferell, då kan det bara bli succé.... =)

2006-11-27 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback