Par i fulländad symbios

Shit vad jag sover mycket. Så här mycket har jag nog inte sovit på ett riktigt bra tag. Och det är jätteskönt. För första gången på länge där jag har inget planerat under hela helgen och att verkligen kunna vila ut.

Igår hyrde jag och tjejen American Dreamz, den var, tja, sådär. En komedi men ingen haha-komedi, mer av ett litet kort ha-komedi.

Tjejen har funnit en ny hobby. Stickning. Det är bra. Dels för att hon kan sticka sköna strumpor och mössor till oss. Sen är det också bra att hon har nåt att göra när jag kollar på fotboll som hon inte är så värst intresserad av. Som igår, när jag ondgjorde mig över Liverpools ineffektivitet framför mål, medan tjejen satt helt fokuserad på att sticka en mössa till mig. Ett par i fulländad symbios kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback