Ovädret är kommen! Hallelujah!

Ovädret är här! Vaknade för en timme sen och blickade yrvaket ut! Fasen vad ljust det är var min första tanke innan signalsubstanserna hittade sina platser i hjärnan och registrerade att det är snö som ligger på marken. Nu yr snön därute och om en timma ska jag bege mig ut i det vädret. Det måste kännas skönt för SMHI efter alla stormvarningar och domedagsprofetior att det äntligen händer något som åtminstone kan kallas för dåligt väder. 

Sitter och laddar lite med kaffe. Och den här gången åker mössan på. Och nu jävlar ska jag köpa mig jeans och skor!

Kommentarer
Postat av: J

Här e det minsann ingen snö. Bara storm o svin kallt. Suck.

2006-11-01 @ 12:53:27
Postat av: BigB.

Fattar inte, både Nkp o Sthlm har snö men inte Örebro, fast jag har iaf sett snö för en bil härutanför är full av snö :P
För övrigt tycker jag soffan får ta o komma nångång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback