Ljus, var är du?

God morgon! Bara tre veckor kvar till sista skoldagen. Känns bra. Men det blir inga lätta tre veckor. Den här veckan går an, eftersom en årskurs är på prao, så att man hinner planera igen lite tid. Men de sista två.. Ojojoj. Då blir det att kämpa på tills man når slutet. Det är som vanligt. Slita sig upp från sängen, blåstressa till jobbet, göra det man ska och sen hem för att krascha i säng. Och så är det ständigt mörkt.

Kan det inte komma lite snö, så att det åtminstone ljusnar lite? Nu känns det som att man är inne i en mörk grotta precis hela tiden.

Kommentarer
Postat av: BigB.

Det finns alltid nån som har det värre, tänk så =)

Postat av: Johansson

Jag har ONT!!
jag har ont överallt, på ställen jag inte ens visste fanns.
Jag har ont!

Fan vad jag önskar att jag satt på ett kontor och tryckte på F5knappen varje dag (nä, det önskar jag inte egentligen).

Jag har ont.

2006-11-28 @ 14:59:47
Postat av: Mackan

Hej igen
Håller med dig, lite iallafall. Vill inte att snön ska komma än för det betyder minusgrader och det innebär is på sjöarna och det blir då svårt att flugfiska.
Mackan snömotståndaren

2006-11-28 @ 15:11:39
Postat av: Tobbe

Vad händer om man trycker på F5-knappen egentligen??

Flugfiske och pimpla.. Är det typ inte samma sak?? ;)

2006-11-28 @ 18:38:47
Postat av: BigB.

F5 = uppdatera

2006-11-28 @ 19:01:43
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Madzia

Tobbe, om du visste hur jag log när jag såg ditt snö-positiva inlägg ;P Där har du ett bra skäl till varför jag tycker så himla mkt om snö! Önskar oxå att det kunde snöa så det kunde vara ljusare när mörkret börjar falla! =)

2006-11-28 @ 19:23:00
Postat av: Tobbe

Snö är bra till mycket. Men då ska det stanna så, för att det hör ihop med det värsta jag vet - slask......

2006-11-28 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback