Hur man tittar på fotboll

Det finns olika typer för hur man tittar på fotboll. Några, som jag, tittar gärna koncentrerat och pratar helst inte om andra saker förutom det som verkligen händer i själva matchen. Andra ser fotbollstittandet som en social grej och pratar gärna om olika saker mitt under brinnande match. För min del är det ok att prata, så länge det handlar om under spelavbrott eller halvtid. Så när det var under brinnande slutminuter i seriefinalen i premier league och man frågade mig om vilken frisör jag brukar gå till, så fick jag ryta ifrån.

Efter de hade gått hem, så blev jag lite rastlös och tog en långpromenad på en timme. Nu har jag ätit lite och ska förbereda mig för sovdags. Imorgon är det studiedag på jobbet. För femtioelfte gången ska vi prata om hur man skriver en individuell utvecklinsplan. Jag förstår inte problemet. Har folk fortfarande svårt att skriva en IUP? Det finns ju tusen andra saker som är mycket mer intressanta att prata om, men icke. Vi tar IUP en gång till.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback