Driftig..

Försöker vara driftig. Sorterat tvätt. Satt upp ett nytt duschdraperi som till min besvikelse var lite kort. Räckte precis ner till badkarskanten. Vill gärna ha en marginal så att man är safe med vattenstänk. Dessutom har jag rensat lite i klädgarderoben. Den börjar bli överfull så några tröjor och t-shirtar måste bort. Tog de minst använda eller icke använda så långt jag kan minnas.

Jag har till och med varit ute och sprungit en sväng. Första gången på mycket länge. När jag började springa i våras, så kom jag hem med saliv över hela hakan och var beredd på syrgasbehandling. Att jag dessutom då inte sprang hela sträckan utan ömsom gick var inte att skryta med. Nu klarade jag av att springa hela vägen. Skönt faktiskt, men det krävs inte så mycket för att jag ska avstå att springa. Lite regn eller snö. Blåsigt. Minusgrader. Allt detta gör att jag passar joggingturen. Bra idé då att börja springa i november......

Kommentarer
Postat av: BigB.

Du har inte funderat på att sänka duschdraperistången??

Postat av: Tobbe

Försökte dra lite,men lade av efter oroväckande knakande.....

2006-11-16 @ 22:11:38
Postat av: Jase

Om du vill ha fler ursäkter till att inte springa så är det bara att fråga. Jag har mängder på lager. ;-)

2006-11-16 @ 23:25:55
Postat av: J

Man drar väl inte ner den, utan man tar loss hela stången o sätter upp den igen på lämplig höjd.

2006-11-17 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback