Dispens för den här gången

Intensiv dag. Många som har svårt att släppa dagens diskussioner och vill fortsätta lyfta upp olika problem man känner att man har. Det är precis så det ska vara - så länge det är öppet. Man måste våga vara lite obekväm och ta itu med frågor som är jobbiga.

Var tvungen att släppa en intressant diskussion och ska nu iväg för att träna. Hann inte riktigt med allt jag skulle göra, så jag får ta med lite arbete hem. Har problem med det. Har svårt med disciplinen att arbeta hemma, eftersom jag anser att mitt hem är en arbetsfri zon. Så att man verkligen kan koppla av från jobbet och inte känna att det sitter i väggarna hemma också.

Fast idag har jag gett dispens. Bara för den här gången och innan Ett herrans liv går på femman.

Kommentarer
Postat av: Johansson

Sorry, inget Herrans liv här inte. Inte fan missar man Prison break.

2006-11-20 @ 22:40:10
Postat av: Johansson

...är det inte det lärare säger, att anledningen till all ledighet, är att de får avsätta så mycket av sin lediga tid till skolan.


hmmm...

2006-11-20 @ 22:41:34
Postat av: Tobbe

Man kan göra det på två saker.

Antingen ta med sig arbete hem och sluta fyra.

Eller arbeta färdigt på jobbet och komma därifrån halv sex.

Förstår du vad jag brukar välja? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback