Det gick bra!

Puh, det gick bra. Över förväntan faktiskt. Jag hade förberett mig att i början säga nåt typ, "Nu håller ni käft i 10 minuter så att jag kan läsa och sen får ni gå, ok?"

Men det gick riktigt bra. De satt tysta och lyssnade med andakt. Efteråt ville flera läsa den och det kändes nästan lite dumt att förneka den möjligheten för stunden. Förhoppningsvis har biblioteket flera böcker av samma författare. Nu är jag helt slutkörd av all anspänning. Jag var riktigt nervös innan.

Att det serverades soppa till lunch minskade ju inte på nervositeten precis.

Kommentarer
Postat av: BigB.

Soppa... den eviga misär-mat =( Det e nästan synd om T i dessa dar :P

Postat av: K

Så synd är det inte om T. Bloggar på arbetstid, äter gratis, och verkar ha det allmänt lulligt och vilsamt på jobbet.... det är mer än man kan säga om de flesta av oss andra.

2006-11-07 @ 15:43:12
Postat av: Tobbe

BigB; Tänk dig min reaktion när jag fick se maten. Föll ner på knä och skrek; Neeeeeeeeeeej, varfööööör!!!!


K; Tycker inte heller att det är synd om mig. Du skulle bara ana! Vi är ungefär som Migrationsverket. Gör high-fives och skålar i champagne när vi underkänner alla elever.

2006-11-07 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback