Dags för bingen... Snart.... Jättesnart....

Ögonen går i kors och jag vill bara lägga mig. Så det är väl det jag ska göra nu. Tränade på personalgympan igen idag. Gick lättare än förra gången. Även om det var samma träningsprogram. Tror nog att det berodde mycket på att det tog mycket energi till att lära sig hur man skulle röra sig. Det är inte lätt att hålla reda på var man ska sätta fötterna och samtidigt veva med händerna. Plus att man ska försöka hålla en någorlunda god profil och inte stöna och ha massa saliv på hakan.


Ser när jag är hemma att det är lite torftigt i kylen. Inte så mycket att välja på, så måste storhandla imorgon. Efter lönen i fredags så kan man ju handla mycket mat utan att behöva tänka på hur mycket som går åt. Förra månaden spräcktes budgeten rejält efter massa klädinköp, så jag måste hålla igen kulorna lite den här månaden för att bygga upp min sargade ekonomi.


Nej, just det. Det är ju snart jul. Äh vafan, jag får spara i februari istället....


Kommentarer
Postat av: BigB.

ja för i januari är det mellandagsrea o då går det inte att spara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback