Beef med skrivare

Tränade igår för första gången på två veckor. Skönt att komma igång igen. Lallade mest genom övningarna för att inte få sån där djävulsk träningsvärk på en gång. Det gick bra.

Har en liten beef här på jobbet med skrivarna. Skrivaren närmast mig skriver ut tre-fyra papper samtidigt när jag bara vill ha en, lite extra sorteringsjobb om man vill skriva ut 10 sidor. Den andra skrivaren i datatsalen satsade jag på i morse för att slippa sortera halva förmiddagen. Där kunde man inte heller skriva för att det saknades en "Gul kasett". Jag vill bara ha svart text på ett vitt papper. Inga gula avrianter. Därifrån datasalen skrev jag ut arbetet på en annan skrivare i biblioteket. Knallade dit och fick se att biblioteket var avstängt för tv-inspelning.

Får nog vänta med att skriva ut till imorgon...

Kommentarer
Postat av: Mackan

Bra att du tränar, det kan din spinkiga kropp behöva.
Ha det gött.
Mackan

2006-11-15 @ 14:54:02
Postat av: J

Men du kan ju alltid kolla med IT-ansvarig varför skrivaren beter sig som den gör ju.

2006-11-15 @ 16:19:44
Postat av: Tobbe

Mackan; Spinkig kropp? Ta dig nånstans.... =)

J; Ja, men de kommer inte alltid störtandes till oss för åtgärder...

2006-11-15 @ 22:11:11
Postat av: Johanna

Ringer jag tech-ops ang. skrivarna brukar de trycka i sladdarna ordentligt, sen fungerar dem... (tur att man är tjej)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback