Söndagsseg

En riktig segsöndag idag. Vaknade tidigt och kunde inte somna om. Gårdagskvällen hade inte gett sån stark verkan. Grundade först hos J, där vi spelade Plump. Undertecknad avgick med segern med två ynka poäng. Måste säga att jag var säker hela tiden, trots mina fyra inledande plumpar så var jag aldrig orolig. Vi drog sen till Pitcher's där jag och M kom fram till att vi är likadana när vi klipper oss. Buttra och tysta. Inga klämkäcka grabbar som konverserar fritt med frisörskorna. In, klippa sig och sen fort därifrån. Sånt är vår melodi.

Därefter knallade vi till Björnstugan där jag bjöds på en ohygglig stark drink. Den var inte för ovana smaklökar, kan jag säga. Sammanstrålade med tjejen därefter och sen hem för att dråsa i säng.

Morgonen därpå gick jag upp försiktigt för att inte väcka tjejen, kollade på tv och gjorde sen ordning frukost för oss. Sen stack vi ut på cykeltur, åt lite glass och njöt av värmen.

Sen hem och slappa lite, P och B kom förbi för att kolla på lite fotboll. P åkte hem bedrövad efter att Tottenham slarvat bort sin biljett till dem fina arenorna i Europa. Bad han rycka upp sig, Champion's league är ändå överskattad. Bara jobbiga resor mitt i veckan hela tiden.

Ikväll har det mest varit slappt och lugnt. Ska sova och samla kraft inför veckan. På tisdag ska jag till Stockholm med kamratstödjarna för ett Friends-möte. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback