Solglasögonproblem

När våren är kommen och solen strålar starkt börjar man fundera på solglasögon. Jag har en förmåga att antingen tappa bort eller ta sönder glasögon, så enda alternativet är att köpa billig skräpig solglasögon som man kan använda till en sommar.

Nu till mitt problem.

Jag har ganska smalt och avlångt ansikte, vilket gör att många glasägon inte passar mig. Dessutom är mina öron inte helt symmetriska med varandra så att bågarna kan lätt glappa...

Puh...

Varit lite på jakt idag. Hittade två bågar, men måste ha nåns expertutlåtande för att vara på säkra sidan. Får be tjejen eller nån kompis ge sina stentuffa bedömningar. Och troligen möta en sommar utan solglasögon igen....


Kommentarer
Postat av: J

Visst kan vi kolla på solglasögon på stan. Inga problem alls. Så kan vi se om du passar i glasögonen. :)

2006-05-04 @ 18:59:45
Postat av: BigB.

J: Han sa kritiska kommentarer, du har svårt frö sånt vad gäller T. så bättre P eller C. :P

Postat av: oscarH

alltså. du är gammal nu, då pajar man inte längre solglasögon lika ofta. Så vänta in nästa löning och investera i ett par alldeles för dyra glasögon som matchar linjerna i din nya kostym (eller iallafall demintyget i dina Leejeans). Våga, det är vår!

2006-05-05 @ 19:09:43
Postat av: Lilla Rose

Hejsan, en av de som tittar förbi in här hos din blogg. kan bara säja att du inte ens är ensam om med solglasögon problemet..det har jag också med min smala ansikte. *letar vidare här med i stan efter att få ett sådan som passar*. Ha det gött!

2006-05-07 @ 00:28:03
URL: http://lillarose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback