Sneakersrapport II

Efter en gedigen test av mina uttöjda sneakers så kan jag säga; ok då. Det går. Inte superbra, men det ger sig säkert med tiden.

Sen vill jag varna er alla för Da Vinci-koden-filmen. Se inte den! Det var fan 2 och en halv bortkastade timmar av mitt liv. Läs boken istället och förundras. Mycket bättre.

Vi hann med att testa den nya italienska restaurangen och där kan man säga, Jao. Den var helt ok, inte sensationell. Antipaston till förrätten var en liten besvikelse, medan den grillade oxfilén höjde helhetsbetyget. Verkar lite som att den vill vara en "fin" restaturang men har inte riktigt blivit varm i kläderna än. Kanske blir det bättre framöver.

Ikväll verkar det bli en lugn spelkväll. Dricka lite gott, snacka skit och bara slappa. Blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback