Sängdilemma

Jag försökte laga sängen igår kväll. Det gick inte alls bra. Hade fixat spikar och en träbit som skulle hålla upp stommen. Hamrade och trixade. Blev nöjd och trodde att det skulle hålla. Satte ner sängen och skulle provligga. Kna-a-a-aaak.... Nähäpp, min räddningsinsats hjälpte inte.

Nu står jag inför ett litet dilemma. Ta bort medarna och låta golvet stödja stommen och sen låta sig bli påmind varje morgon att man inte blir yngre? Eller köpa en likadan som man har haft. Eller köpa sig en framtida investering med tanke på att man kanske ska ha tjejen sovandes bredvid sen varje natt? Det där sista ska ni inte dra för stora växlar av. Det kommer inte att hända den närmaste tiden iallafall. Men det känns ändå lite surt att köpa en likadan säng och sen måste man ändå köpa en ny säng inom ett par år.


Kommentarer
Postat av: Moralpojken

Gör det T. Investera i en 120cm säng!!! Skönare o tjejen kan sova bredvid utan att man störs av det =)

Postat av: Tobbe

Men.... Det var ju en 120cm säng jag hade...? Frågan är om jag ska köpa lika stor eller ännu större! Dessutom, jag lovar dig - man störs även om man har 120 cm tillgodo.... ;)

2006-05-03 @ 14:28:57
Postat av: BigB.

heheheh, jamen då kan du ju skaffa en 140 säng dårå!!! Tycker absolut du ska investera i en större

2006-05-03 @ 16:15:17
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: elon

Lite onödigt, om han ändå köper en ny säng om nåra år. Fast iofs en 140säng som gästsäng vore ju inte helt fel..;)

2006-05-03 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback