Raw denim-rapport

Kollade på X-men. En kompis hade sett den innan och gett betyget; "Den bästa serietidningsfilmen någonsin". Så förväntningar hade jag och var spänd inför filmen. Helhetsbilden grumlades något på grund av att jag blev pissnödig efter halva filmen och fick ägna lite energi att hålla tätt. Lite jobbigt var det.

Men filmen var bra. Men SÅ bra var den inte. Har sett bättre filmer inom den genren. Sin City står sig fortfarande oövervinnlig enligt mitt tycke.

Nu är jag hemma och nyss så testade jag mina nytvättade jeans. Ja, storleken står sig. Lite mindre, men knappt märkbart. Den karaktäristiska råfärgen har försvunnit och mest lämnat en mörkblå färg efter sig. Lite slitningar här och där ser man. Om man kisar noga.

Kommentarer
Postat av: Madzia

Låter bra det! me dina jeans alltså hehe

2006-05-30 @ 21:56:42
Postat av: J

Du får väl hyra den sen på DVD o se om den i lugn o ro. :)

2006-05-31 @ 06:09:20
Postat av: BigB.

Håller med, X-Men 3 var väl sådär egentligen. Märkligt att 3 av huvudpersonerna dör men den är ju öppen för en fyra sen :P

Postat av: elon

BigB satt förmodligen inte kvar till eftertexterna var slut, då kommer en scen som öppnar klart för en fjärde del.

2006-05-31 @ 12:09:23
Postat av: Anonym

..och Cyclops må ha en större roll i tidningarna, men att kalla honom huvudperson i filmerna är väl att ta i.

...och mutanter finns det gott om som ännu inte vart med i filmerna.

2006-05-31 @ 12:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback