Otäck larmsignal

Jag måste byta larmsignal. Min tjej blev helt förskräckt när den sattes igång i morse. Det är ett problem. Jag måste ha hög signal och gärna med höga toner för att jag ska kunna höra den. Vilket gör att tjejen får vara med om en del chockupplevelser på morgnarna. Jag förstår henne i och för sig. Den nya är rätt anskrämlig.

En lösning skulle vara att ha en speciell larmsignal när jag sover själv och en annan när jag sover med tjejen. Hon hör, så hon skulle kunna väcka mig ifall jag missar den.

Men vem skulle komma ihåg att byta larmsignal hela tiden?

Äh, byter till min gamla. Hon har ändå vant sig vid den.

Kommentarer
Postat av: J

Varför inte skaffa en väckarklocka o fixa vibrator gratis på hörcentralen så kan du vakna ljudlöst varje morgon. :)

2006-05-22 @ 15:57:06
Postat av: Madzia

Håller med J! Menar, en vibraterande väckarklocka är så mkt bättre...använd den åtminstoen när tjejen sover hos dig. Tro mig, du kommer att vakna av en riktig bra monster-vibrator!! (lät lite väl sådär..hmmm) :P

2006-05-23 @ 20:24:23
Postat av: Tobbe

Har ju tidigare erfarenheter av vibrator (att vakna till, tro inget annat!) och det är inte riktigt min melodi. Somnar alldeles för lätt om. Inte så bra om man ska vara på tå på morgnarna.... =)Men man har iofs blivit äldre och mer tråkig disciplinerad.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback