Morsemeddelande genom foten

Vilken överraskning man bjöds på i morse. Sov lugnt och djupt tills man började känna att det rörde i sängen och lite yrvaket vaknade jag och kände direkt igen rörelserna och kroppskontakten. Tjejen hade kommit tillbaks från sin nattskift. På nåt sätt måste man signalera eller markera att man vet att hon är där, men jag var så trött och orkade knappt röra mig. Klockan var ju änåd bara sju, halv åtta. Tyckte att det räckte med att stryka lite med foten på hennes ben för att säga; "Hej, kul att du kom och vill sova här. Jag är jättetrött och tänker fortsätta sova lite. Ska vi försöka sova?"


Tror nog att hon förstod allt det där....

Efter några timmar gick vi upp och åt frukost. Snart ska vi åt olika håll. I eftermiddag är det ju FA-cupfinalen mellan Liverpool och West Ham. Viktig match. Ska sitta hemma hos P och vråla lite. Där och då är man inte så mycket pojkvänsmaterial, så det är nog lika bra att tjejen inte är med. Fast hon vet om min besatthet. Speciellt efter EM för två år sen när Zlatan gjorde 2-2 mot Italien. Då var jag i extas och hon gjorde sina stora förvånande ögon. Det har blivit några sen dess.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback