Man ska inte säga allt man tänker på....

Häromdagen kom en ytlig bekant förbi och ville snacka lite med mig. Han ville diskutera om en hemsida. Av någon anledning tyckte han att jag hade ett finger med i spelet angående uppbyggnaden och layouten av hemsidan. Det har jag inte haft, men i framtiden kan det bli så att jag kan påverka och det var nog därför han ville byta några ord.

Han påstod att det var för mycket text och för lite bilder på hemsidan.

En kommentar flashade i mina tankar.

Det stod;

Du är en sån där som helst läser serietidningar för att det inte finns några bilder i böckerna va?


Men det sade jag inte, utan bara hummade med och sa något om att jag skulle framföra det vidare...

Tur det.....


Kommentarer
Postat av: Ådi

...vad tror du skulle ha hänt om du hade sagt högt det du tänkte? :)

Postat av: http://fashioonistah.blogg.se

Ååååh vad fiin din bloggsida är. Hur fixade du den där designen? :D

2006-05-23 @ 18:20:31
Postat av: Tobbe

Å:
Ingen aning, tämligen osäker på om min pik skulle komma fram.... =)

Fashioni...;
Enkelt, klicka på "Design", sen på "Stilmall", och så finns den varianten jag har på en av alternativen. Och kom igen! SÅ snygg är den inte......

2006-05-23 @ 18:56:42
URL: http://tobbert.blogg.se
Postat av: BigB.

Nä det e den ju inte men "hon" kansk emende mer att fotot på sidan var snyggt :P

2006-05-23 @ 19:20:41
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: oscar H

men du, jag läser hellre serier än böcker. Iallafall om alternativen är davincekoden eller Preacher av Garth Ennis. så du, det är en ok fråga år 2006.

2006-05-24 @ 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback