Krock

Lite typiskt är det.

Fick nyligen veta att personalfesten ska vara den 10 juni. Ni alla fotbollsintresserade vet givetvis vad jag tänker på. Fotbolls-VM. Sverige - Trinidad-Tobago. Folk som inte förstår mig säger att den matchen är ändå inte så viktig. Det spelar absolut ingen roll. Jag ska se matchen, oavsett. Kulmen på fyra års väntan. Sånt kan man inte bara lägga åt sidan. Jag vill ju också se England-Paraguay och så är det ju Argentina-Elfenbenskusten på kvällen.

Som tur är så delar chefen mitt fotbollsintresse. Han var inte heller överförtjust i datumet och han kan ju dra i lite fler trådar än vad jag kan. Lite storbilds-tv och lokal pratade han om. Det kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: oscarH

satt med din chef och kollade på Sverige- Nigeria (var det väl?) för fyra år sen. Då hade de lagt en personalutflykt den dagen till nåt slott som ingen vet namnet på. Fast några mer sansade människor kunde stanna kvar och kolla på matchen på storbild i aulan. Så ha hopp! (eller se till att se matchen i nån medhavd mobiltelefon)

2006-05-29 @ 15:02:37
Postat av: Tobbe

Men Oscar!
Minns inte du mig? Var ju också där och vrålade. Har förhoppningen att det ska lösa sig. Det måste det göra.

2006-05-29 @ 15:10:29
Postat av: BigB.

Om dte nu e så jäkla viktigt (som det ju fantaimig är) så lägg P-festen dan före/efter!!!

Postat av: Åsa

Ja oavsett hur intresserad man är av fotboll så för tusan det ÄR ju ändå VM! Jag bara längtar! Precis som du säger 4 års väntan...lev väl!

2006-05-29 @ 17:26:56
Postat av: oscarH

visst fan ja. Du var ju med smågluttarna på den tiden. Hade nästan förträngt det i min uppdämda vrede över bristen på planering. Tycker de borde lärt sig vid det här laget...

2006-05-29 @ 18:20:11
Postat av: Ullis

Här är en oxå som ska ha utvärderingsdagar den helgen...jisses,,,det går ju inte...så jag har fått "ledigt"....härligt!!så nu kan man glo på VM hela helgen;)

sköt om dig!
kram Ullis

2006-05-29 @ 19:18:33
URL: http://aikullis.blogg.se
Postat av: Tobbe

Har sagt att den dagen är körd för min del. Kommer inte vara social. Men då har jag iaf chefen med mig. =)

2006-05-29 @ 19:40:03
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback