Gastkramande!

Vilken match! Onödigt spännande för all del, men så länge favoritlaget vinner så kan man låta det vara. West Ham fick två riktiga pissmål, ett självmål och en onödig målvaktsretur och hade fått sin chockstart. Liverpool ryckte dock upp sig och fick till kvittering med två snygga mål av Cissé och Gerrard.

Sen fick West Ham ytterligare ett skitmål genom en tänkt inlägg som blev mål. Fan vad förbannad jag blev! Liverpool försökte få till ett anfallspel, men inget hände, vid slutminuterna hade jag gett upp hoppet och gick på toa. Väl där inne hörde jag dem andra skika och jubla. Min första tanke;

Äh, de driver med mig. De vill att jag ska springa ut med oknäppta byxor och göra bort mig, men det ska de inte få till det!

P kom till mig och sade att Pool hade kvittera, lägg av, sa jag. Så går jag och ser J och B jubla. Ni kan slute spela, tänkte jag och kolladepå resultatet. 3-3.

What.
The.
Fuck!

Liverpool har kvitterat! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Några ögonblick för sent bara....

En gastkramande förlängning, där det mesta av tiden gick åt till att spelarna fick kramp och behövde stretcha, och sen blev det straffar.

Jag hatar straffar.

Men Liverpool hade José Reina. Så jävla säker han är på att rädda straffar! Han tog tre av fyra. Tre av fyra! Och Liverpool hade vunnit FA-cupen!

Nu ska vi iväg och käka nånstans. Risken blir att man är extra trevlig ikväll och bara vill flyta med hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte riktigt hemskt? Du missade 3-3... Och när pool gjorde historiens största återhämtning och vann en annan åtråvärd buckla satt du på liseberg och lekte med dina elever? Är det nån förbannelse?

M

P.S, grattis till vinsten idag...

2006-05-14 @ 19:02:19
Postat av: Tobbe

Jag vet!

Det är nånting med det där.....

PS. Tack! Kul att det går så bra och ÄNTLIGEN har vi en skyttekung av rang - Figueiredo!

Postat av: Göteborgaren M

Vaddå hemskt? Nu har vi ju hittat nyckeln till våra cuptriumfer....så länge Pool ligger under så ska Tobbe göra nåt annat än att titta på dom så fixar det sig till slut! ;)

2006-05-14 @ 22:27:06
Postat av: Tobbe

HAHAHA!!

Näee, vet inte om jag vill ställa upp på det där.... ;)

2006-05-14 @ 22:32:15
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback