Bekännelse

Jag måste bekänna en sak.

Jag har alltid försökt stå utanför dem värsta trendrullarna. Det är inte roligt att ha kläder som exakt alla har. Eller rättare sagt; Det är inte roligt att bära ett klädmärke som exakt alla har. Jag tänker på Cheap Monday.

Men så är det här med kärlek.

När man ser något fint. Man faller handlöst. Enda tanken är att man vill ha den. Oavsett klädmärke eller pris (nåja). Oavsett om den liknar andra plagg. Då duger inget annat, bara den.

Så nu är jag stolt ägare till Cheap Monday skor som är skamlösa kopior av Converse All-star. Varför inte satsa på Converse skor då, kan man tänka sig. Vänta. Färgen på mina nya skor är Black Coffee.

Black Coffee!

Så fina.....


Kommentarer
Postat av: elon

Converse är för whitetrashbrudar i Åkersberga. Lika hemskt som platådojor.

2006-05-23 @ 21:54:47
Postat av: Tobbe

Eller blåa adidasskor...

Postat av: BigB.

eller vita lacoste :S

2006-05-24 @ 06:39:06
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback