Walk the walk

En dag fylld med diskussioner ger en mycket att fundera över. Vi diskuterade hur vår arbetsplats ska bli en bättre plats framöver. Hur vi ska nå alla och få dem att må bra. Intressanta diskussioner. Men grejen är att försöka omvända all diskussion till praktika. Det är svårt. Försökte casta mig själv lite i nya arbetsuppgifter som jag tror att jag skulle passa bra i. Kanske ger det resultat om, typ, tio år.

Tänkte ta ett intensivt träningspass efter, men solen strålade i en klarblå himmel och jag tog ett hurtigt långpromenad istället. Det var skönt. Man hinner tänka lite också. När man blåspringer så är den enda tanken: Fall inte ihop! När man går raskt hinner man reflektera över dagen och samt fundera ut hur man vill styra livet. Får turas om med träningsformerna. Nu ska jag äta och sen hem till tjejen.

Kommentarer
Postat av: J

Hade du tänkt o göra karriär som rektor eller vad? :)

2006-03-13 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback