Styrelsesug

Egentligen är jag för trött för att skriva, men strunt i det. Kvällen fortlöpte bra. Tog en kopp kaffe innan mötet och fick välbehövlig skjuts i uppiggningen. Mötet gick också bra. Med trogen vana gick jag upp några gånger och snackade - man kan inte hålla ifrån sig. Ibland sätter suget in med att vara med styrelsen igen. Men måste ta mig en rejäl funderare om man verkligen har tid med det. För det tar mycket tid i anspråk och mycket energi också. Dessutom ska man försöka hålla heltidsjobbet i schack också. Får se, har lite tid på mig att fundera.

Såg ytterst sporadiskt på träningsmatchen igår mot Irland. Jag gillar inte träningsmatcher. Inställningen är på halvlåga och det är mest för att tajta till gruppen och bounda med varandra. Det resulterar i helusla matcher. Jag vill ha nerv! Jag vill sitta på nålar och känna att slutresultatet är på liv och död. Då är jag med, men inte på träningsmatcher. Därför tar jag inte heller så allvarligt på förlusten. Irland hade mer att spela för. Ta tillbaks lite förlorad heder.

"Hur många irländare spelar i Irland?" Gårdagens fråga av P.....


Kommentarer
Postat av: Marcus

En liten motfråga till P...Hur många svenskar spelar i Sverige?

Samtliga i den svenska startelvan är utlandsproffs...

2006-03-03 @ 08:57:30
Postat av: BigB.

ehhh samtliga MÅSET ju vara Irländare resp.svenskar! Men jag fattar frågan, hur många spelar i den inhemska ligan, tjaaa i Svrige vet vi ju att om manspelar i Sverige FÅR man inet spela i landslaget men blir du "proffs" i ex Norge så är du mer eller mindre given ;)

Postat av: Tobbe

Ähh, det var bara en felsägning av P. Det kom väl inte fram eller så kan ni inte tänka så långt. Ska vara mer tydlig framöver för era skull.... ;)

2006-03-03 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback