Solen stiger över Råsunda!

Alltså? Är det påtänkt att det ska vara vår nu? Känns som mörk novemberhöst med fuktig kyla som tränger sig in i märgen. Dags att vända nu.


Igår bestämdes det att jag ska vara med när det enda riktiga storlaget träder tillbaks till dem "stora" arenorna. Kl 15.00 på söndag ska jag vara med och bära fram AIK till årets första seger mot Gefle. Är förväntansfull. Det kommer vara kallt och blåsigt. Dessutom kommer Råsunda IP säkerligen se ut som en sönderbombad leråker, men det gör inget. En fullsatt Råsunda värmer mer än det mesta. Vrålet när spelarna kommer in. Vrålet av gjorda mål och vrålet bara av att AIK är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: BigB.

wuääääh jag vill ju oxå upp! Hur tar du dig upp, bil eller tåg?? Måset man handla biljett innan, eller tror du det finns kvar?? Fan det börjar ju snart, ashäftigt *lycka i ansiktet*

Postat av: djurgårdaren

Återigen!

Jag gratulerar lillebror AIK till återkomsten...

2006-03-28 @ 23:06:54
Postat av: J

Får också gratulera till återkomenten. Ska bli ett nöje o se när IFK tar hem SM-pokalen.

2006-03-29 @ 12:13:43
Postat av: HBK

AIK bör tar chansen mot Gefle för det är väl en av få segrar som dom får i år.....
Mvh HBK

2006-03-29 @ 18:39:21
Postat av: Tobbe

Glömde ju svara dig, B! Åker redan imorrn för konferens och stannar där fram till söndag... Brorsan har köpt biljetter. Vi ska vara på östra nedre..

2006-03-29 @ 21:41:56
URL: http://tobbert.blogg.se
Postat av: Anonym

Tobbe: Ja jag har förlikat mig med tanken på att jag missar årets premiär också, möjligtvis kan någon med Canal+ visa barmhärtighet över mitt enkla gnagarhjärta =)

2006-03-31 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback