Problem dyker alltid upp.

Nu börjar jag känna mig någorlunda säker på att jag har packat ner allt. Löjligt egentligen, det handlar bara om en helg. Men det är en resa till Småland och mormor ska ha kalas för att äras på sin 95-årsdag. Har fixat sviden. Trodde att jag hade skor. Eller, jag vet att jag hade svarta finskor, men de är spårlöst försvunna. Letade i källarförrådet men inte där heller. Antingen har de försvunnit under flytten i maj förra året eller så har någon tagit dem och trott att jag har gett bort dem. Äsch, jag vet inte. Synd bara på så fina skor. Får se hur jag löser den frågan.

Så har jag ingen slips heller. Åh, dessa problem....

Kommentarer
Postat av: BigB.

Hahaha, du har inte bara glömt skorna hos tjejen!?? Slips avskyr jag att ha men har en fluga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback