On the role!

Kvällen ägnades åt spel. Först hade P tagit med sig ett pusseliknade spel där man skulle lägga ut olika bitar och dels hindra andra och dels få ut alla sina egna. Var till början mycket skeptisk åt spelet eftersom min logik inte är i topp. Förvånande nog vann jag tre av fyra. Där ser man på fan! Säger mer om mina motspelare än om mig själv, tror jag.

SEn ägnade vi resten åt kvällen med lite hederligt tv-spel. Fotboll as usual. Hade marginalerna med mig och trots spott och spe av motståndarna - med påhopp som ful spelare, turgubbe, köpt domaren, köpt playstation - stod jag emot, visade stark karaktär och vann hela skiten. Var riktigt på G idag. Fast klockan är sen och jag vill bara sova nu.


Kommentarer
Postat av: elon

Det räcker inte med att du vinner allt. Du måste skryta om det också!!

VA, VA, VA!?!?!

2006-03-12 @ 13:09:25
Postat av: BigB.

hahahahahaaaa, låt grabben hållas! Klart han ska vara bra på nåt även han ;)

Postat av: Tobbe

Pffft, bra på nåt? Kom igen bara.... =)

2006-03-12 @ 15:58:27
Postat av: djurgårdaren

Stora gratulationer till den ärofyllda vinsten!

2006-03-12 @ 16:04:04
Postat av: J

E det några dåliga förlorare här måntro?

2006-03-12 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback