Neeeej!

Men va fan! Har varit hos sjukgymnasten idag. Handleden krånglar fortfarande och läkaren hänvisade mig till en sjukgymnast. Var där för några timmar sen och fick min dom;

Två månaders knaprande av antiinflammatoriska piller. Två månader utan styrketräning. Förstår du vidden av detta? Två månader utan styrketräning - jag kommer att klättra på väggarna! Som tur är så får jag fortsätta med konditionen förutsatt att jag inte anstränger handleden, så typ roddmaskin är bannlyst.

Apropå det, igår ingick jag med mitt tredje vad angående Grabbhalvan. Har ett med grabbarna, ett med en kompis och nu ett med en arbetskollega. Torskar jag alla, så blir det en dyr kväll. Bättre morot kan man ju knappast få..

Men ändå. Två månader.. Nästan så att man ska tröstäta ett tag. 

Kommentarer
Postat av: J

Det är ju gott om tid till att träna till grabbhalvan. Ingen brådska inte. :)

2006-03-07 @ 16:29:15
Postat av: djurgårdaren

fem kilometer... FEM kilometer... behöver man träna till det?

2006-03-07 @ 18:31:49
Postat av: BigB.

man kanske borde börja strecha ut lederna och musklerna lite snart, har inte tränat sen sist, ummmm... 2 år sen tror jag =(

Postat av: J

Tobbe måste nog träna, annars kommer han att dö i första mördarbacken.

2006-03-07 @ 19:07:24
Postat av: Tobbe

Haha... Fem kilometer är mycket för mig iallafall. Men nu har jag ju helt plötsligt mer tid till att träna konids. Ser fram emot maten, J.... ;)

2006-03-07 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback