Mycket väsen för en frisyr

Kommentarerna haglar över min frisyr. Jag har inte klippt mig så nämnvärt, men förstår att det blir en stor kontrast mellan min rufsiga indiefrilla och den mer välordnade skolpojksfrilla jag har nu. Det är blandade reaktioner. Några gillar den nya, några vill ha tillbaks den gamla frisyren. Vad ska man göra? Jag trivs i min rufsiga indiefrilla, men samtidigt är det skönt med lite fräscht omstart. Så får det gå sådär i cykler hela tiden. Ibland kan det hända omvälvande saker som att jag klipper mig jättekort eller, till min tjejs stora fasa, rakar bort allt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Här ska inte rakas bort någonting. Det finns en snledning till att håret växer! Puss

2006-03-20 @ 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback