Mycket om mat, lite om tid

Har haft nåt konstigt tryck i magen, nästan som man är hungrig. Det kan inte bero på att jag har ätit dåligt idag, eller kanske bara ätit för lite, trots frukost, förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika. Ska snart äta middag och säkert slinker det in ett par kvällsmackor.

Näe, det måste nog bara vara lite väderspänningar......

Idag är det en förvirringens dag. Skolans klockor är inte synkroniserade efter sommartidsändringen, så man får hugg i magen varje gång man kollar på klockan.

Eventuellt storhandla idag. Man blir så deprimerad när man kommer hem till sitt tomma kylskåp efter mormors fullproppade kylskåp. samma sak när man har varit hos päronen. Jag köper bara det jag ska ha till dem närmaste dagarna. Frysen är full, men kylskåpets innehåll måste jag förbättra på..

Kommentarer
Postat av: BigB.

Jaaa du, det där är ungkarlens dilemma, fast nu e ju du inet ungkarl :S Man köper mat för stunden, o äter det färskt, istället för att slänga in det i kylen eller frysen ett par dagar/veckor =)
jag har exakt samma problem efter jag varit hos morsan, deras kyl är så full att det ramlar ur saker när man öppnar det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback