Lurad!

Meh! Blev lurad nyss. Ett elevprojekt här som arbetar med film och klippning hade riggat upp en situation i biblioteket. Jag med min erkända tajming hade vägarna förbi där och blev indragen i en konflikt med två elever och lärare. Det ringde varningsklockor i huvudet. Det var någonting som inte stämde, men jag ignorerade dem och försökte medla mellan dessa tre. Det blev bara värre och värre och de skyllde på allt och alla. Jag höll mig lugn och sa att det här måste ni försöka lösa själva. Till sist sprack de upp i stora flin och pekade på en dold kamera. Åh, vad jobbigt! Jaja, får bjuda på det. Nästa gång tänker jag inte medla i någon konflikt alls!

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Fast bra intryck måste du gjort om du höll dig lugn i en sån situation. Det kommer du ha i bagaget sen....:) jag skulle nog rusat...

Postat av: Badankan

hahahaha, härligt! Den där filmen måst eman få se nån dag, fixa en copy maaaaan :P

2006-03-16 @ 07:31:11
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback