Jag vill ha ersättning!

Fick ett brev av Onoff. Där stod det att jag kunde hämta ut min gamla dvd-spelare och som tack för att de hade lagat den så skulle jag pröjsa 1175 kronor. Vad i helvete är det här?, tänkte jag och såg min plånka rulla runt i ångest. Ni trogna bloggläsare vet ju att jag lämnade in den i december och då sades det att de INTE kunde laga den och jag fick välja själv om jag skulle ta tillbaks den eller låta den vara kvar och skrotas. Jag valde ju det senare alternativet, så min förvåning var rätt så stor, kan jag säga.

Ringde till Onoff och ifrågasatte hela deras verksamhet och idé. De kollade upp och återkom med beskedet att det är bara att glömma brevet och låta det passera. Mitt svar var att jag ville ha ersättning för skada och lidande. Nä, jag bara skojade.


Ikväll har P kommit förbi med sällskap av en superkladdig kanellängd och vi diskuterade om allt möjligt. Alltså, jag är så dålig på att fika. Jag kan inte äta bakverk. En slice orkade jag med, sen var det färdigt. Jag dricker mest kaffe, en smörgås tackar jag ja till. Men bakverk går bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback