Gör mål då!

Idag har jag besökt tjejens skola som hade öppet hus idag. Tvingades till att försörja hennes klass reskassa och köpte kaffe, saft, pastarätt, kakor och en lott. Man måste ju se till att de kommer iväg nästa år. Försökte hinna med att tracka en annan, men hann inte med det - synd! Hann iallafall byta några ord med honom och som vanligt sa vi att vi måste ut och ta en öl nång gång. Men nu fan måste vi se till att det blir av!

Efteråt åkte jag hem. Trött. Hade tränat lite innan jag besökte tjejen. Så sov ett par timmar och sen äta mat och titta på fotboll. Just nu halvtid mellan Pool och Charlton. Pool pressar men Charltons målvakt storspelar. Lite typiskt Liverpool. Lite är det att Pool är ineffektiva framför mål och får det se ut att målisen är rena väggen. Skärpning behövs i andra halvlek.

Ikväll blir det inte så mycket. Hänga med ett par kompisar och snacka skit. Skönt det...


Kommentarer
Postat av: Mackan

Tja
Du hade misslyckats med att tracka mig ändå din skithög så det var lite synd att du inte fick chansen. Nästa år kanske?? Nä, just det, då är jag inte kvar utan då är jag färdig T O L K. Fan vad jag längtar..... Bara att bita ihop, 7 veckor i skolan kvar och resten praktik och lov. när ska vi ta ölen????
Mackan

2006-03-04 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback