Going Hef

Varför blir man så trött på fredagar numera? Kom hem vid halv tre, åt lite och sen sov jag två timmar. Ändå kände jag mig inte utvilad. Tjejen kom över och var lika trött. Så, vi spenderade kvällen med att laga lite mat och kolla på TV. Sen möblerade vi om lite så att vi kunde ligga i sängen och kolla på film. En film som går på bio, men som en kompis fixade lite illegalt till oss. Tack till du vet vem du är!


Idag vaknade man rätt så utvilad och känner sig redo för att ta sig an dagen. Några kompisar kommer över för att kolla på boll och sen är väl tanken att vi ska hänga runt hela dagen. Har funderat på att köra lite Hef-style och glida omkring med en morgonrock och en skön whiskypinne vid handen. Problemet är väl att jag inte har någon morgonrock. Men whisky har jag..

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

*fnissar* det kan bli en skön historia. Förresten såg jag Hef i något program häromdagen och han verkade så go. Insiktivt tänker jag...nä fy fan! Men det är ändå skönt driv i en gammal gubbe som håller sig med tre blondiner...kan man göra annat än imponeras :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback