Friluftsdag

Idag har vi haft friluftsdag på jobbet. Ett gäng styrde kosan mot Säfsen för att åka skidor. Resterande stannade här och gjorde olika saker. Jag fick min post på ett gym, där jag instruerade eleverna hur man skulle träna. Inga större besvärligheter. Sen på eftermiddagen var jag på gympan och eleverna fick välja själva olika idrottsgrenar. Fick spela lite badminton och tennis. Med fel hand. Kan ju inte använda högern. Svårt och konstigt i början, men allt eftersom gick det bättre. Lite fotboll också och tackla elever. Alltid lika roligt. Nu är jag rätt seg och ska styra kosan hemåt. En kompis ska komma över och fika. Sen ska jag försöka komma tidigt i säng. Känner att jag behöver sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback