Frestelser och flygtrixande

Det har varit konstigt kallt idag. Termometern visade inte många minusgrader, men kylan har trängt sig genom kött och märg idag. Frusit som attan och när jag väl var hemma, så klädde jag på mig ett par lager kläder, kokade upp en varm kopp te och virade runt en filt om mina fötter. Nu har man någorlunda tinat upp.

Har klippt mig, inget extraordinärt. Mest för att hålla lockarna i styr.

Åt en riktig god hamburgare idag. Ända sen jag såg Prison Break igår, där en scen var att en vakt suktade en fånge med en hamburgare, har jag gått runt med ett jättesug efter hamburgare. Givetvis var jag tvungen att stilla suget och föll för frestelsen idag. Riktigt gott var det! Kompletterade det med strips och kycklingvingar, så att man blev ordentligt mätt.

Ikväll har jag och två andra bestämt oss för en resa till Spanien i sommar. Fan vad kul! Enda molnet på himlen är att hemresan är på samma dag som tjejens födelsedag. Det går ju givetvis inte för sig och har lovat henne att komma hem så tidigt som möjligt den dagen. De två andra har redan fixat biljett och kommer hem 23.50 i Stockholm. Hmm, lite sent va? Nåja, det ska nog ordna sig. Det här fixar jag..

Kommentarer
Postat av: djurgårdaren

Ska bli riktigt gött i sommar.. Fotbolls-VM och sen det här... Hoppas att det löser sig med flyget!

2006-03-14 @ 22:41:59
Postat av: BigB.

Ja visst var det kallt sådär mitt på dan :( Men sen på e.m. när jag drog hem gick med jackan uppknäppt och kände ändå ingen kyla :S Håller man på att bli sjuk då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback