Förkylning blues

Man är patetisk när man har åkt på en förkylning. Brukar inte vara sjuk, sist var väl i höstas och hade lite förkylningssymptomer några dagar, men det är värre nu. Tung i huvudet, svullen, snorig och får nysattacker hela tiden. Lite svårt att hålla en viss auktoritet på lektionerna när man känner att det kittlar i näsan och när man väl nyser sprutar det ut två snorsträngar och fastnar på kinden. Gick ändå rätt bra, bara att skämta bort det hela.

Åkte direkt hem efter jobbet. Drack en kopp te och somnade på en gång. Sov en timme, har ätit lite och ska försöka sova tidigt ikväll. Ska bara se Prison Break, men Vita huset får stå över. Har anmält mig till vinprovning imorgon. Det känns överhuvudtaget inte bra att provsmaka viner när man har sina smaklökar totalt bortdomnade. Men vill mest bara se hur det funkar med vinprovning. Orkar jag, så åker jag dit.

Kommentarer
Postat av: ElinLeticia

Näe, vi tycker helt enkelt bara olika. Och så är det ju...förresten såg du V för Vendetta? Jag är helt slut efter filmen...underbar ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback