Att äta mycket eller lite.

Plattmatch igår. 0-0. Måltorkan är alarmerande tycker jag. På 6 matcher har Pool gjort fyra mål framåt. Skralt. Nu är det champion's leaugue match i veckan och då måste Pool göra två framåt för att kunna gå vidare. Inte så ljust läge faktiskt. Till sommaren måste tränaren Benitez köpa sig en pålitlig målspottare.

Skön slapparkväll igår. Kom hem efter tre på natten. Inte alls tänkt att det skulle vara så länge, men nu har man vaknat till ordentligt och passat på att städa, diska och kolla på film. Ska fortsätta röja lite här, sen träffa tjejen och äta något gott ikväll. Men magen kurrar och jag måste göra en allvarlig avvägning om hur mycket jag ska äta nu för att ändå inte förlora aptiten till middagen. I-landsproblem så det skriker om det..

Kommentarer
Postat av: BigB.

Man vet att man ätit för mycket om man bli snuvig, som jag just blev =)

Postat av: J

Tiden gick fortare än vad man anade. Var inte alls trött när jag gick o lade mig.

2006-03-05 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback