To do-list

Dagens projekt gick inget vidare. Hamnade istället på ett café med P och B. Vi spelade Blokus som rönte viss uppmärksamhet. Känslan var bra. Att kunna slappa på ett café med ett spel och bara vara. Första omgången gick bra - jag vann. Den andra mindre bra. Jag kom sist.

Efter det gick jag lite ofokuserat i stan efter badbyxor. Gav upp och tar igen jakten imorgon istället. Ska ta mig i kragen och skaffa mig en digitalkamera också. Har tänkt göra det länge och nu ska det bli av.

Så två saker imorgon. Kamera och badbyxor. Måste förbi försäkringskassan också. Åh, så mycket att göra på en ledig dag.....

Kommentarer
Postat av: elon

Du får skynda på då imorrn. Om det blir fint väder så åker vi till Alnängsbadet. Då kan du inviga brallorna också..:)

2006-06-29 @ 02:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback